Follow Us @soratemplates

piątek, 4 listopada 2016

WRAP UP | PAŹDZIERNIK


W październiku natłok obowiązków nie pozwolił mi na długie godziny zaczytywania się, ale jestem zadowolona z tego miesiąca, ponieważ udało mi się przeczytać książki, za które chciałam zabrać się już dawno, ale nie miałam na nie ochoty, albo dokończyć te zaczęte jeszcze w wakacje.


''Ania na uniwersytecie'' - Lucy Maud Montgomery
"Buick 8" - Stephen King
"Człowiek o 24 twarzach" - Daniel Keyes
"Ania z Szumiących Topoli" - Lucy Maud Montgomery
"Miasto zagubionych dusz" - Cassandra Clare - częściowo

PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK: 4,5
PRZECZYTANYCH STRON: 336+360+560+383+ 225= 1864
ŚREDNIO PRZECZYTANYCH STRON DZIENNIE: 60
NAJLEPSZA KSIĄŻKA: "Buick 8"
NAJGORSZA KSIĄŻKA: "Człowiek o 24 twarzach"

A jak u was wyglądał październik? Na listopad przygotowałam sobie dość sporo grubasków, więc mam nadzieję, że wypadnie jeszcze lepiej. :)




3 komentarze:

  1. I tak nieźle. U mnie raczej marnie wypadł październik, ale jutro zapraszam na podsumowanie ;)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie zabrać się za kontynuowanie "Darów Anioła", naprawdę... :| Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Latem przeczytałam "Ania na uniwestycecie" i jest ona jedną z moich ulubionych! Jeżeli spodobała Ci się, to polecam również "Wymarzony dom Ani". Naprawdę niesamowite książki.

    OdpowiedzUsuń