Follow Us @soratemplates

piątek, 12 sierpnia 2016

KREATYWNY TAG KSIĄŻKOWY

Po okropnie długim przysłowiowym tagu książkowym czas na coś zupełnie innego, czyli niezwykle krótki tag.

BOHATER Z KOLOROWYMI WŁOSAMI

Ania z książki ''Ania z Zielonego Wzgórza''


BOHATER. KTÓRY POTRAFI ŚPIEWAĆ LUB GRAĆ NA INSTRUMENCIE

Eden z duologii Mii Sheridan




BOHATER, KTÓRY SIĘ NIE ZAKOCHAŁ

Lumikki z trylogii Salli Simukki



KSIĄŻKA OPARTA NA MOTYWIE BAŚNI



BOHATERKA BUNTOWNICZKA

Astrid z książki ''Tytany''


BOHATER, KTÓRY MA DZIWNE IMIĘ

Wszyscy mają tutaj dziwne francuskie imiona



SKOMPLIKOWANY TYTUŁ



KSIĄŻKA, KTÓREJ AKCJA DZIEJE SIĘ W KOSMOSIE



KSIĄŻKA, KTÓRA WYWOŁAŁA W TOBIE ZMIANY NA LEPSZE

\

Podzielcie się w komentarzach własnymi wyborami. :) Jakie tagi chcielibyście jeszcze zobaczyć? 

9 komentarzy:

  1. Chciałabym wiedziec jakich zmian dokonała w tobie ksiaż…a Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. "Skazani na ból" to moja ulubiona ksiązka tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz Ani, nic z tych książek nie czytałam ;(
    Ale tag mi się podobał, ogólnie ostatnio strasznie lubię czytać tagi, więc może sama też jakiś wkrótce zrobię...
    Jaki tag ma być następny? Hm... Nie mam pojęcia, ale i tak z miłą chęcią go przeczytam :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Mas bardzo ładny nagłówek, a pomysł na tytuł bloga, jest rewelacyjny! <3

      Usuń
  3. Wszystko znajome, ale oprócz Ani nic nie czytałam :D

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tylko "Tytany" i "Czerwone jak krew" i obydwie podobały mi się raczej średnio :/ Uwielbiam tagi! Poleca Ci Live, Burn, Visit Book Tag, które ostatnio również pojawił się na moim blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Sczegóły na blogu ;) http://w-swiecie-filmow-i-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania <3
    Tylko tą książkę z tu wymienionych chyba czytałam :P
    Świetne odpowiedzi :)
    Masz bardzo fajnego bloga, na pewno zostanę tu na dłużej i oczywiście obserwuję :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak większość osób czytałam tylko Anię a o części książek nawet nie słyszałam.
    Świetny blog,
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba taki tag :D
    Podobnie jak reszta czytałem tylko Anię :/

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń