Follow Us @soratemplates

sobota, 11 czerwca 2016

WRAPP UP | MAJ


W tym miesiącu podsumowanie jest trochę spóźnione, ponieważ piszę recenzje jak szalona i nie mam nawet chwili, by wcisnąć jakiś inny post w grafik bloga, ale spokojnie, już jestem i pokazuję moje nie najlepsze, ale też nie najgorsze wyniki w maju.


''Wszystko, czego pragnęła'' - Barbara Freethy
''Las cieni'' - Franck Thilliez
''Światło we mgle'' - Kasia Gašparik
''Doktor Sen'' - Stephen King
''Gregor i Niedokończona Przepowiednia'' - Suzanne Collins
''To skomplikowane. Julie'' - Jessica Park
''Stinger. Żądło namiętności'' - Mia Sheridan
''Piętrzenie nawyków. 97 małych zmian, które odmienią twoje życie'' - Steven Scott
''Grimm City. Wilk!'' - Jakub Ćwiek
''Niezrównani'' - Alyson Noel 

PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK: 10
PRZECZYTANYCH STRON: 383+358+184+653+370+315+407+171+377+335=3553
ŚREDNIO PRZECZYTANYCH STRON DZIENNIE: 114
NAJLEPSZA KSIĄŻKA: ''Doktor Sen'' - Stephen King
NAJGORSZA KSIĄŻKA: ''Światło we mgle'' - Kasia Gašparik

5 komentarzy:

  1. Naprawdę dużo przeczytałaś! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo przeczytanych książek. :D Gratuluję. :3 Niestety żadnej z nich nie czytałam, to się za bardzo nie wypowiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak wysokiego wyniku! Ja przeczytałam tylko 3 książki! :/ ''Doktor Sen'' jest u mnie w planach.Uwielbiam Stephena Kinga,mimo że przeczytałam dopiero 6 jego książek! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziesięć książek to bardzo dobry wynik! U mnie osiem, więc też nie najgorzej. ;) "Stingera" mam na czerwiec. :)

    OdpowiedzUsuń