Follow Us @soratemplates

czwartek, 7 lipca 2016

BOOK HAUL | CZERWIEC

Pamiętacie ten ogromny majowy stos, który był prawie wyższy ode mnie? Właśnie wtedy powiedziałam sobie: W czerwcu nie kupię ani jednej książki!
I starałam się!
Można powiedzieć, że wytrwałam, ale dwa dni przed końcem czerwca wybrałam się do Biedronki, gdzie trwała akcja ''3 za 2''... I jak miałam się oprzeć?


''Ostatni bastion Barta Dawesa'' - Stephen King
Zakupiona w Biedronce w promocji ''3 za 2''.

''Rose Madder'' - Stephen King
Zakupiona w Biedronce w promocji ''3 za 2''.

''Mały Książę'' - Antoine de Saint-Exupéry
Zakupiona w Biedronce w promocji ''3 za 2''. Nie ma go na zdjęciu, ponieważ akurat mój młodszy brat czytał.

''Duma i uprzedzenie'' - Jane Austen
Zakupiona w Biedronce w promocji ''3 za 2''.

''Rozważna i romantyczna'' - Jane Austen
Zakupiona w Biedronce w promocji ''3 za 2''.

''Północ i Południe'' - Elizabeth Gaskell
Zakupiona w Biedronce w promocji ''3 za 2''.

''Tytany'' - Victoria Scott
Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI. Recenzja dostępna TUTAJ. Nie ma jej na zdjęciu, ponieważ pożyczyłam ją koledze.

''Sen powrotu'' - Piotr Strzeżysz
Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bezdroża. Recenzję opublikuję w następnym tygodniu.

''Krime story'' - Marcin Gutkowski
Pożyczyłam tę książkę od kolegi, ale po przeczytaniu wiedziałam, że muszę mieć ją u siebie, więc natychmiast odwiedziłam Empik, by ją kupić.

''Prawo pierwszych połączeń'' - Agnieszka Tomczyszyn
Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MG. Jestem w trakcie czytania.

''Mroczna połowa'' - Stephen King
Prezent ode mnie dla mnie za dobre wyniki w nauce i dostanie się do wymarzonego liceum. Kupiona w Empiku.

I to tyle! Ostatnio ograniczam egzemplarze recenzenckie, ponieważ chcę przeczytać książki z swojej półki i te z biblioteki. W lipcu mam urodziny, więc myślę, że następny stosik będzie trochę większy. :)

8 komentarzy:

  1. Jeju, czemu nie wiedziałam o biedronkowej promocji? Już bym tak była :/ Zazdroszczę łupów, sama bym się skusiła :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba z rok, dwa lata temu przeczytałam Cmętarz Zwieżąt (mam nadzieję, że popełniłam poprawne błędy), ale jakoś mi i Kingowi nie było po drodze. Męczyłam się czytając tę powieść i stwierdziłam wtedy, że chyba muszę trochę podrosnąć do jego twórczości, a jak za parę lat mi się nie spodoba, to po prostu jest subiektywnie zła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, ile Kinga! Dałabym wszystko za pełną kolekcję jego dzieł <3 No i bardzo dobrze, że twój młodszy brat czyta "Małego księcia", trzeba wciskać wszystkim tę książkę, bo jest genialna! No i życzę powodzenia w czytaniu klasyków, sama mam "Dumę i uprzedzenie", czeka na półce od Dnia Kobiet...
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudownego Kinga! Ja w biedronce nie skusiłam się na jego książki,ponieważ nie lubię wydań kieszonkowych.Ale za to kupiłam ''Dumę i uprzedzenie'', ''Rozważną i romantyczną'' oraz ''Wichrowe wzgórza''. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie kupuję kieszonek, ale Kinga sobie nie odpuszczam :)

      Usuń
  5. To zawsze tak samo się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaaaczego u mnie w Biedronkach nie ma takich cudownych książek :<
    Ostatnio zjeździłam wszystkie pobliskie Biedronki w poszukiwaniu mojej ukochanej gry i w żadnej już jej nie było. Najlepsze pozycje rozchodzą się w oka mgnieniu. Czasami jeszcze udaje mi się upolować ciekawe książki w Lidlu, również Ci polecam i gratuluję tylu ciekawych książkowych zakupów. Biedne są kieszenie książkoholików!

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne nabytki, kiedy to wszystko przeczytasz?!

    OdpowiedzUsuń