Follow Us @soratemplates

piątek, 5 sierpnia 2016

BOOK HAUL | LIPIEC


W poprzednich miesiącach pokazywałam wielkie stosy, a w tym powstrzymałam się od zakupów, egzemplarzy recenzenckich i skupiłam się na nadrabianiu bibliotecznych zaległości, a także czytaniu książek, których Kuba z bloga Kingomaniak może jeszcze długo nie odzyskać ;)


''Idealna'' - Magda Stachula
Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak. Recenzja pojawiła się TUTAJ.

''To'' - Stephen King
Prezent urodzinowy. Aktualnie pożyczony.

''Tajemniczy ogród'' - Frances Hodgson Burnett
Prezent urodzinowy. Tak, chciałam na urodziny dostać lektury z podstawówki, czy to problem? 

''Ania z Zielonego Wzgórza'' - Lucy Moud Montgomery
Prezent urodzinowy.

''W pustyni w puszczy'' - Henryk Sienkiewicz
Prezent urodzinowy.

Mam nadzieję, że wasze stosy przerastają mój wielokrotnie. Pochwalcie się w komentarzach swoimi postami na blogu. :)

7 komentarzy:

  1. Książka Kinga "To" chodzi już za mną od lat. Raz już miałam ją nawet w domu ale nadal jej nie przeczytałam, chyba odstrasza mnie ilość stron.
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać,co sądzisz o ''To'',gdy przeczytasz. :) Jestem w trakcie tej powieści i jak na razie jest okej,lecz czcionka jest za mała i oczy bolą :( Jestem jakoś na 100 stronie,więc więcej nie mogę powiedzieć. :)
    Pozdrawiam!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ania z Zielonego Wzgórza" to moja ukochana książka z dzieciństwa i lubię do niej wracać. To odpręża <3

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobycze! Ja również wracam ostatnio do książek z dzieciństwa, tym bardziej, że wtedy mało z nich (ehem, ehem) przeczytałam - a szkoda. Dopiero niedawno odkrywam magię "Ani..". "Tajemniczy ogród" czytałam oczywiście, że czytałam i pamiętam, że uwielbiałam tę książkę! :)
    Pozdrawiam, chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, ej! Tylko o nie dbaj!!! A ja trochę potrzymam twój egzemplarz "To"... Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń