Follow Us @soratemplates

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

WRAP UP | LIPIEC


Na wakacje miałam wielkie czytelnicze plany, ale okazało się, że przeczytałam mniej niż w ciągu ciężkich miesięcy szkolnych. Niemniej jestem zadowolona, ponieważ sięgnęłam po powieści, które miałam w planach od dawna, ale z różnych powodów nie mogłam ich przeczytać.


''Ogród cieni'' - Virginia C. Andrews
''Pedał'' - William S. Burroughs
''Ślady małych stóp na piasku'' - Anne-Dauphine Juliand
''Miasto szkła'' - Cassandra Clare
''Harry Potter i Kamień Filozoficzny'' - J. K. Rowling
''Idealna'' - Magda Stachula*
''Prawo pierwszych połączeń'' - Agnieszka Tomczyszyn*
''Osobliwy dom pani Peregrine'' - Ransom Riggs
''Ania z Zielonego Wzgórza'' - Lucy Maud Montgomery


PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK: 9
PRZECZYTANYCH STRON: 333+155+225+526+325+392+239+398+285=2878
ŚREDNIO PRZECZYTANYCH STRON DZIENNIE: 92 
NAJLEPSZA KSIĄŻKA: ''Miasto Szkła'', ''Prawo pierwszych połączeń'',
NAJGORSZA KSIĄŻKA: ''Pedał''

Jak wyglądają wasze podsumowania? W komentarzach koniecznie podajcie linki do swoich wrap up'ów :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wyniki, serdecznie gratuluję. :3 Również czytałam w tym miesiącu "Komnatę tajemnic". :D Zaczytanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd pisać... Niestety, ale tylko jedna książka. W sierpniu obiecuję poprawę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam około 15 książek i jestem zadowolona ze swojego lipca :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałem tak jak ty 9 książek!
    "Kasacja"
    "Tytany"
    "Korona w mroku"
    "Dziedzictwo ognia"
    "Dar Julii, Sekret Julii, Dotyk Julii"
    "Playlist for the dead"
    "Więzień labiryntu"
    Najlepsza książka to: "Kasacja", "Korona w mroku", "Dziedzictwo ognia", "Sekret Julii"
    A Najgorsza: "Tytany", "Playlist for the dead".
    Mam nadzieję, że ten miesiąc nadrobisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewięć książek to bardzo dobry wynik, także gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w lipcu było 12 książek (największa ilość od ponad pół roku) i jestem z tego bardzo zadowolona. Co prawda mogło być lepiej, jednak nie widzę powodów do narzekań. Może w sierpniu się poprawię ;)

    Pozdrawiam serdecznie i oby sierpień był jeszcze lepszy ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego świetnego wyniku! Mi udało się przeczytać 5 książek - jestem natomiast bardzo zadowolona, ponieważ nie natrafiłam na praktycznie żadnego klumpa :) Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu uda mi się przeczytać więcej!
    Pozdrawiam!
    chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku!
    Bardzo chcę przeczytać DA i muszę wreszcie kupić pierwszą część,aby sprawdzić,czy mi się spodoba! :)
    Pozdrawiam!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń