Follow Us @soratemplates

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

WRAP UP | LIPIEC

Już dawno nie pokazywałam stosiku przeczytanych książek, bo albo nie miałam na to czasu albo czytałam tak mało, że wstyd było to pokazywać. Podobnie będzie z sierpniem, ale w lipcu zaskoczyłam sama siebie i przeczytałam sporo książek.


"Replika" - Lauren Oliver
"Skaza" - Zbigniew Zborowski
"Trzecia" - Magda Stachula
"Przebudzenie Lukrecji" - Laura Adori
"Pieśń Dawida" - Amy Harmon
"Making faces" - Amy Harmon
"Światło, które utraciliśmy" - Jill Santopolo
"Król Kruków" - Maggie Stiefvater
"Labirynt strachu" - Beata Nowosielska
"Indeks szczęścia Juniper Lemon" - Julie ISrael

PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK: 10
PRZECZYTANYCH STRON: 344+310+397+382+376+368+320+361+448= 3306
ŚREDNIO PRZECZYTANYCH STRON DZIENNIE: 106
NAJLEPSZA KSIĄŻKA: "Trzecia"
NAJGORSZA KSIĄŻKA: "Skaza"

A jak wyglądają wasze wakacyjne stosiki? Czytacie, czy podróżujecie i nie macie czasu na lekturę?

4 komentarze:

  1. W czasie wakacji z moim czytaniem średnio, ale po powrocie do domu nadrabiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam spore plany wobec wakacji, a wyszło jak wyszło :/
    Ale tobie gratuluję! Niestety żadnej z powyższych nie czytałam, ale postaram się to nadrobić :) Pozdrawiam, Daria z book-night.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik. Gratuluję :D Też czytałam "Trzecią", bardzo mi się podobała, jednak nie udało jej się przebić "Prokuratora" Pauliny Świst :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Indeks szczęścia Juniper Lemon bardzo chcę poznać :D

    OdpowiedzUsuń