Follow Us @soratemplates

środa, 27 grudnia 2017

CZAS NA SERIAL: WSTĘP, APLIKACJA TV SERIES

Cześć! 
Ostatnio nie mam czasu na pisanie i książek, o których miałabym pisać, ponieważ zajmuję się nadrabianiem lektur i powieści, które zaczęłam już dawno, ale nie było mi z nimi po drodze. Częściej niż po książkę sięgam po serial. Między innymi dlatego postanowiłam raz w miesiącu dodawać mój serialowy update. 

Do śledzenia postępów używam aplikacji TV Time. Można ją pobrać za darmo, jeśli używacie telefonu z systemem Android (jeśli chodzi o system IOS lub Microsoft, nie wiem).  Możemy w niej odhaczać kolejne obejrzane odcinki, tworzyć listy seriali do obejrzenia, etc. lub z innymi użytkownikami dzielić się opiniami o danym epizodzie, wymieniać memami lub nagraniami. Mamy też gwarancję braku spojlerów, ponieważ widzimy informacje tylko o tych odcinkach, które już są za nami. Mnie szukajcie pod nazwą Agata Nalborska (pani_lecter).

Przechodząc do meritum, w ostatnim czasie rozpoczęłam sześć seriali, dwa do tej pory zakończyłam.


Narcos opowiada o życiu i śmierci narkotykowego króla, Pabla Escobara. Mimo tego, że bohater umiera w ostatnim odcinku drugiego sezonu (nie jest to spojler, ponieważ serial oparty jest na faktach i każda osoba, która wie coś o Escobarze, domyśli się też, kiedy nastąpi moment śmierci), to powstał sezon trzeci, który kończę, a w planach jest czwarty.

Confess zaczęłam dzisiaj z polecenia Kasi z bloga Zakątek Fangirl i mam nadzieję zakończyć je podczas przerwy świątecznej, ponieważ jest to tylko siedem odcinków po 25 minut.

The Good Doctor zobaczyłam w telewizji i stwierdziłam, że poświęcę na niego czwartkowe wieczory. Wydaje mi się, że nie skończy się na jednym sezonie, ale nie przeszkadza mi to w żadnej mierze. :)

Pana Mercedesa znam z książek Kinga, a to, jak powieści zostały przedstawione w serialu, to mistrzostwo! Świetnie wykreowani bohaterzy, nic tylko oglądać.

Od Black Mirror rozpoczęłam swoją serialową przygodę, a teraz czekam na czwarty sezon. Każdy zawiera kilka minifilmów na pierwszy rzut oka zupełnie innych, ale mających identyczne podłoże: przyszłość, która raczej nie będzie dla ludzi przyjazna.

13 reasons why oglądałam z moim chłopakiem i choć wynudziliśmy się jak mopsy na początku, to ostatni odcinek pozostawił nas w osłupieniu. Teraz żałujemy, że ma ukazać się drugi sezon, ponieważ końcówka pierwszego była mistrzowska i szkoda to zepsuć.

Znacie seriale, które wymieniłam? Może chcecie mi jakieś polecić? Podoba wam się pomysł na taką serię? Piszcie w komentarzach! 


4 komentarze:

  1. Mam za sobą 13 reasons why i mi się bardzo podobał, ale znam też osoby, które go nienawidzą. Kwestia gustu ;) Fajnie, że napisałaś o tej aplikacji. Zaraz biorę sie za instalowanie jej, bo ostatnio także mam więcej czasu na seriale niż książki i muszę przyznać, że taki serialowy organizer się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać seriale :) We wakacje skończyłam świetny serial Revenge, który uwielbiam :) Na bieżąco oglądam Riverdale i Lucyfera, które też Ci polecam :) Planuję zacząć oglądać Strange Things w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych wszystkich oglądałam jedynie Trzynaście powodów, a Pan w Empiku mówił że książka lepsza:D Od kilku miesięcy mam Netflixa więc seriali pod dostatkiem skończyłam już 3 i jestem w trakcie kilku innych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Ci Crown, Wikingów, Riverdale i Stranger Things ;)

    OdpowiedzUsuń