Follow Us @soratemplates

poniedziałek, 29 stycznia 2018

CO PLANUJĘ PRZECZYTAĆ W FERIE?

Nadszedł ten długo wyczekiwany dzień. Pierwszy poniedziałek, na który cieszy się ćwierć polskiej młodzieży. Ferie. Zaplanowałam na ten czas mnóstwo rzeczy, ale nie mogło zabraknąć planów książkowych, które są niezwykle wygórowane, biorąc pod uwagę fakt, że w styczniu przeczytałam tylko trzy książki.


Grę o tron zaczęłam w ubiegłym miesiącu, ponieważ była to moja lektura na maraton czytelniczy, ale utknęłam gdzieś na setnej stronie, choć książka mi się podoba. Może spędzę z nią jedną feriową noc i się przekonam?

Na Kindlu mam mnóstwo zaczętych książek, w większości klasykę do mojego wyzwania na 2018 rok i chcę skończyć choć jeden dramat.

Dolina Tęczy i Rilla ze Złotego Brzegu to dwie ostatnie części serii o Ani z Zielonego Wzgórza. Wypożyczyłam je dwa lata temu i chyba najwyższy czas, by pozbyć się sentymentów i pożegnać z tą rudowłosą kobietą.

Alice's Adventures in Wonderland to moja pierwsza książka po angielsku, którą zaczęłam czytać na początku stycznia. Postanowiłam zostawić ją na ferie, ponieważ potrzebuję spokoju, by dobrze zrozumieć nie tylko ten bajkowy przekaz, ale też ten moralny.

Głód czytam od wakacji, ponieważ jest zbyt duży, by brać go ze sobą do szkoły, czy w podróż. Jednak teraz, w domu, nie będę już miała wymówek i się za niego zabiorę.

Pułapkę na myszy już przeczytałam. Uwielbiam Christie, a ten zbiór liczący jakieś dziesięć opowiadań zaskoczył mnie dziesięć razy. Czy ktoś był przebieglejszy od tej pisarki?

Wszystko jest poezja wypożyczyłam, ponieważ moje osobiste zbiory Stachury już się wyczerpały, a tęsknię za twórczością tego niezwykłego artysty.

Niedzielę na wsi zaczęłam dzisiaj. Jeśli mam jakąś książkę Christie w domu, to nie potrafię się jej oprzeć i zaczynam od razu. Może skończę ją jeszcze przed jutrem.

Zrób mi jakąś krzywdę wypożyczyłam, ponieważ chciałam zapoznać się z dorobkiem Żulczyka. Miałam ochotę na Ślepnąc od świateł, ale trafiłam na tę powieść. Nawet ją zaczęłam! Mam nadzieję, że pozytywnie mnie zaskoczy.

Sekretne życie drzew to moja lektura, na podstawie której mam napisać pracę. Trochę się z tego cieszę, bo ta seria budziła moją ciekawość. Do kompletu wypożyczyłam Nieznane więzi natury, a jeśli mi się spodoba, to zaopatrzę się też w Duchowe życie zwierząt.

A wy zaczęliście już ferie? A może je kończycie? Jakie macie/mieliście plany?

15 komentarzy:

  1. Moje córki właśnie skończyły ferie, ale przyznać muszę że ja te dwa tygodnie z nimi wykorzystałam własnie na czytanie.Nie wiem jak to możliwe ale nigdy nie czytałam kolejnych części Ani z Zielonego wzgórza, za to pamiętam serię o Emilce z Srebrnego Nowiu :)
    A z bieżących lektur jestem na etapie zakochania w Miszczuk, Jadowskiej oraz Musso ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie o Emilce nic nie czytałam :)

      https://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

      Usuń
  2. Moje ferie zaczynają się dopiero za dwa tygodnie więc jeszcze mam sporo czasu do planowania co będę chciała w ich trakcie przeczytać. :D
    A Tobie życzę przeczytania wszystkich książek z listy i udanych ferii :)
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam teraz ferie i już zaczęłam na nowo więcej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też rozpoczynam ferie! A co za tym idzie - masa książek! <3
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że na ferie masz ambitne plany :) Życzę oczywiście powodzenia! I aby udało się te książki przeczytać :) Mnie ferie niestety już nie obowiązują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to życzę jakichś pozaterminowych, prywatnych ferii :)

      https://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

      Usuń
  6. Do tej pory mam wielki sentyment do "Ani z Zielonego Wzgórza" i dobrze pamiętam jej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie kończę ferie, co nie napawa mnie specjalnie optymizmem, ale dość dużo książek przeczytałam, seriale nadrobiłam i jestem z tego powodu zadowolona.
    "Ania z Zielonego Wzgórza" wziąć ma specjalne miejsce w moim sercu :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2018/01/podsumowanie-stycznia-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynam ferie na tydzień i już się nie mogę doczekać :) Również mam zaplanowane kilka świetnych książek do przeczytania :) Życzę miłego czytania i wypoczynku w te ferie :)

    Goszaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń