Follow Us @soratemplates

wtorek, 23 stycznia 2018

CZAS NA SERIAL: SERIAL NA DZIEŃ, SPOJLER NA LEKCJI

W grudniu zostałam uziemiona i bez dostępu do Internetu ciężko było mi oglądać jakikolwiek serial. Trochę jednak obejrzałam, przeżyłam kilka drastycznych spojlerów, ale też zakończyłam pewien serial.
       

Confess to serial, który obejrzałam w całości jednego dnia (może dokańczałam kolejnego). Nie żałuję czasu spędzonego z nim, ale też nie uważam go za jakieś dzieło sztuki. Miał lepsze i gorsze momenty, z naciskiem na te pierwsze. s1e07 zakończony

Pana Mercedesa nawet nie ruszyłam. Serial ogromnie mi się podobał, ale zwyczajnie nie miałam czasu, a później możliwości. Mam jednak nadzieję, że nadrobię podczas ferii. Byłoby miło. A do tego zauważyłam, że powstaje drugi sezon. s1e04

The Good Doctor, czyli serial, który wymagał ode mnie punktualności, by o 21:05 w czwartek zasiąść przed telewizorem i się na nim skupić. Przez jakiś czas szło mi dobrze, ale ostatnie dwa odcinki pominęłam i strasznie jestem z tego powodu zła. s1e04

Mój ukochany Narcos, który zaniedbałam ostatnio, a mam ogromną ochotę na dokończenie trzeciego sezonu i wyczekiwanie na czwarty. s3e05

Black Mirror zaskoczyło nowym sezonem. Ten serial oglądałam wyłącznie z moim chłopakiem, a na ostatnich lekcjach WOSu, gdy oglądaliśmy pewne epizody z najnowszego sezonu, nie wytrzymałam i zaliczyłam jeden odcinek, a w drugim obejrzałam... ostatnie trzy minuty. Chyba muszę z moim lubym zabrać się za resztę odcinków, bo inaczej nie uda nam się ich razem obejrzeć. s4e1

A wy co oglądacie? Udało wam się coś dokończyć? Pamiętacie, że jestem na TV Time jako pani_lecter


9 komentarzy:

  1. Ja wielką fanką seriali nie jestem, ale bardzo lubię Watahę - został mi ostatni odcinek 2 sezonu. Dla mnie bardzo dobry jest Belfer, choć przyznam, że sezon 2 moim zdaniem był gorszy od 1. A swego czasu oglądałam z chłopakiem Californication - super. Do pośmiania, lekki, momentami głupkowaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo negatywnych opinii o 2 sezonie Belfra :(

      Usuń
  2. Uwielbiam tą apkę! A z wymienionych oglądam Black Mirror i jest świetne!
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci sezon Narcos dopiero się rozkręca od 6 odcinka, więc przestałaś oglądać dokładnie przed rozpoczęciem bardziej wciągających akcji :D
    https://the-crime-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Confess mam zamiar obejrzeć od razu po przeczytaniu książki - co mam nadzieję, zrobię w najbliższym czasie. Reszty nie planuję, ale szukam czegoś nowego, więc może któryś z powyższych bym zaczęła :)
    Ja póki co jestem na bieżąco tylko z Riverdale, ale jak pisałam, mam ochotę coś zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie jeśli chodzi o seriale to nie mam na nie czasu, ale mam kilka zaplanowanych na po maturze ;D Na bieżąco jestem tylko z Riverdale ♡

    OdpowiedzUsuń