Follow Us @soratemplates

sobota, 6 stycznia 2018

WRAP UP - GRUDIEŃ

Nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio dodawałam tutaj post z serii Wrap up lub Book haul. Planuję jednak powrót do tych zapychaczy, które są dobrą metodą na śledzenie własnych postępów i organizację książkowych planerów.


  1. Poezje - Johan Wolfgang Goethe zbiór dzieł tego niemieckiego artysty, które mnie nie przekonały i raczej nie sięgnę już po jego pióro w dziedzinie poezji
  2. Kordian - Juliusz Słowacki - przeczytana w ramach lektury, w odwiecznym sporze Słowacki-Mickiewicz jestem jednak po stronie narodowego wieszcza 
  3. Miasto cieni - Ransom Riggs - druga część trylogii "Osobliwy dom pani Peregrine", która ma mocniejsze i słabsze momenty. Z pewnością ją skończę, ale nie zaliczę do ulubionych.
  4. Harry Potter i Komnata Tajemnic - wiele czasu musiało minąć, ale w końcu postanowiłam zaliczyć tę klasykę, a czytanie tych nowych, ilustrowanych wydań to czysta przyjemność
  5. Adaś Mickiewicz. Łobuz i Mistrz* - Jakub Skworz - po kilku miesiącach przerabiania "Dziadów", "Sonetów krymskich" i całej reszty miałam dość Mickiewicza, ale ta książka znów mnie do niego przekonała i pozwoliła zrozumieć inne jego dzieła
  6. Latarnik - Henryk Sienkiewicz - pierwsze dzieło przeczytane na czytniku, ponieważ ominęła mnie ta lektura, a bardzo chciałam ją poznać
  7. Hamlet - William Shakespeare - w 2018 planuję wykonać swoje własne wyzwanie czytelnicze, w którym postawiłam na klasykę i znane dzieła, z którymi nie było mi po drodze. "Hamlet" zalicza się do tej pierwszej grupy.
  8. Ania ze Złotego Brzegu - Lucy Maud Montgomery - serię o przygodach Ani czytam od dawna, a teraz zostały mi tylko dwie części, więc i cieszę się i ubolewam nad zbliżającym się końcem
*podlinkowana recenzja

Ile udało wam się przeczytać w grudniu? Jesteście zadowoleni czy liczyliście na więcej? Jakie macie plany na następny miesiąc?

4 komentarze:

  1. Marzą mi się wydania ilustrowane Harrego <3 muszę w końcu się wziąć za kupienie ich :) Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Ja też o nich marzę, ale na tę chwilę tylko pożyczam :(

      Usuń
  2. Ooo widzę to piękne wydanie ilustrowane HP <3 Musze dokupić pierwszy i drugi tom kurde, bo sa fenomenalne <3
    A co do Osobliwego domu... Czytałam pierwszy tom i byłam zachwycona, ale dla mnie ta historia skończyła się właśnie na tej części :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam ciepło :)
    Niekulturalna Kasia

    OdpowiedzUsuń