Follow Us @soratemplates

poniedziałek, 5 lutego 2018

WRAP UP - STYCZEŃ

Gdyby nie fakt, że rozpoczęły się ferie, to pewnie zakończyłabym styczeń z dwoma przeczytanymi książkami, ale troszkę nadrobiłam i nie zamierzam ukończyć lutego z podobnym wynikiem.


Na samym początku przeczytałam Pana Tadeusza, który był moją lekturą. Spodziewałam się mordęgi i katuszy, ale nie było tak źle. Przeciwnie. Nawet mi się podobało i dobrze będę wspominać tę część twórczości Mickiewicza.

Na maraton czytelniczy przeczytałam Tam ci będzie lepiej Ćwirleja. Nie spodziewałam się, że będzie to tak dobra lektura. Satyrystyczna, wielowątkowa, pełna nawiązań i politycznych odwołań. Niekonwencjonalny pomysł i mocne zakończenie.

Pułapka na myszy Christie była zbiorem opowiadań na jedną noc. Jak już kiedyś o niej pisałam: dziesięć opowiadań i dziesięć zaskoczeń. Niedościgniona autorka kryminałów. Wszyscy tęsknimy za Christie.

Zrób mi jakąś krzywdę było debiutem Żulczyka. Chciałam od dawna poznać twórczość tego autora i cieszę się, że zaczęłam od tej książki. Wspaniała, wzruszająca, ale też zabawna, pełna dowcipu i mądrości. Pozwala lepiej poznać tę jasną stronę męskiego myślenia. Przywraca wiarę w miłość i w młodość.

Czytałam też Niedzielę na wsi Agathy Christie. Częściowo daję ją tutaj, częściowo do lutowego podsumowania, ponieważ usiadłam do niej wieczorem, 31 stycznia, a skończyłam troszkę po północy, gdy kalendarze wskazywały już najkrótszy miesiąc w roku. Trochę się na niej zawiodłam, choć Christie to Christie. 

Przeczytaliście więcej/mniej? Jacyś faworyci? A może ogromne porażki?

6 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek :( Styczeń uważam za udany miesiąc, bo udało mi się przeczytać 9 książek :)
    Życzę udanego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, ale uwielbiam Agatę Christie, więc na pewno sięgnę po tytuły spod jej pióra ;D
    Śliczny blog i z przyjemnością zostaję na dłużej *o* <3
    Buziaki! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam w tym miesiącu sześć książek. Nie mam jakiś faworytów oraz książek, które nie podobały mi się.
    Nie czytałam niestety żadnej z tych książek jednak nie które wydają się ciekawe :)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń