Follow Us @soratemplates

wtorek, 13 marca 2018

BOOK HAUL - LUTY

Zanim zacznę paplać o książkach: wybaczcie jakość zdjęcia, ale usunęłam je z dysku i musiałam wstawić tutaj brzydki screen z Instagrama, co nie uwłacza mojemu stosikowi


Jeśli chodzi o egzemplarze recenzenckie, które staram się ograniczyć, to otrzymałam "Hobbita",  zbiór wierszy dla dzieci "Kotek, psotek, karuzela, kołowrotek", "Zbrodnię i karę", "Villette", "Lokatorkę Wildfell Hall", "Nawiedzony Dom na Wzgórzu", a także "Ostatni raz, gdy rozmawialiśmy".

Spotkałam się też z przyjacielem, który dorzucił do mojej biblioteczki kilka pozycji, a mianowicie "Miasto szkła", "Miasto upadłych aniołów", "Rok 1984", "Dopóki nie zgasną gwiazdy" i "I wrzucą was w ogień".

Na promocji w księgarni Znak kupiłam "Grzesznicę" i "Miasto niebiańskiego ognia", a w Carrefour za dziesięć złotych upolowałam "Uroczysko. Imperium". Na wymianie zdobyłam natomiast "Kosogłosa".

Jest tego więcej niż planowałam, ale nie mówię, że nie cieszę się z tych nowości. Jak wyglądał wasz miesiąc, jeśli chodzi o  zakupy?

8 komentarzy:

  1. Bardzo dobre tytuły, u mnie nieco skromniej :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Z powyższych czytałam tylko "Nawiedzony dom na wzgórzu' , całkiem dobra książka:) Co do kupna książek, odkąd wykupiłam abonament na ebooki nie kupuję książek niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ograniczam kupno książek, ale tak do końca nigdy się nie da ;)
    Bardzo fajny stosik <3

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania! :) Ja w lutym kupiłam tylko jedną książkę, ale za to udało mi się wygrać kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń