Follow Us @soratemplates

niedziela, 1 maja 2016

WRAP UP | KWIECIEŃ


Wczoraj mogliście zobaczyć mój stosik zakupionych książek. Teraz czas na pokazanie przeczytanych. Kwiecień nie był rekordzistą, ale jestem zadowolona i mam nadzieję, że utrzymam się na tym poziomie w kolejnych miesiącach. Przejdźmy do meritum.



''Kto wiatr sieje'' - Virginia Cleo Andrews
''Płatki na wietrze'' - Virginia Cleo Andrews
''A jeśli ciernie'' - Virginia Cleo Andrews
''Ponownie niezamężna'' - Agata Bogońska*
''Utrata''- Rachel Van Dyken
''Szczęśliwe zakończenie'' - Vera Falski*
''Miejsce dla dwojga'' - Richard Paul Evans*
''Druga runda'' - Caren Lissner*
''Sukienka z mgieł'' - Joanna M.Chmielewska*

PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK: 9 (znów zapomniałam pokazać 1 książki :))
PRZECZYTANYCH STRON: 428+460+224+300+392+351+231+284+444=3114
ŚREDNIO PRZECZYTANYCH STRON DZIENNIE: 103
NAJLEPSZA KSIĄŻKA: ''Utrata'' - Rachel Van Dyken
NAJGORSZA KSIĄŻKA: ''Kto wiatr sieje'' - Virginia C. Andrews

Po kliknięciu na gwiazdkę przy książce możecie przeczytać jej recenzję. 
Jak wyglądają Wasze wyniki? :)

8 komentarzy:

  1. 9 książek to świetny, naprawdę świetny wynik, ja bym to z pewnością zaliczyła do rekordów :D
    Ja mogę się pochwalić 6 przeczytanymi książkami, ale niestety zaczęłam zdawać zerówki na studiach, więc mam znacznie mniej czasu na czytanie :

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 książek to rewelacyjny wynik, gratuluję! Mnie znowu, podobnie jak w marcu, udało się przeczytać zaledwie dwie książki. Nie narzekam, bo był miesiąc, w którym nie przeczytałam żadnej w całości. Mam jednak nadzieję, że maj będzie jeszcze lepszy! Tobie oczywiście też tego życzę. :)

    Królowa Książek zaprasza do swego królestwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnego wyniku. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! :D Ja nie przeczytałam nawet połowy tego :D
    Pozdrawiam i życzę świetnego maja!!!:D

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to nie był!? Przeczytałaś bardzo dużo książek, ja tylko 5. :c Nie miałam jakoś weny do czytania w kwietniu, ale mam zamierzam nadrabiać wszystko w kwietniu. :3
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wynik. :) U mnie było w kwietniu znacznie gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dziewięć to naprawdę dobry wynik! U mnie było tragicznie - przeczytałam tylko 2 książki, no ale cóż... mam nadzieję, że w maju uda mi się wszystko nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń